We beheren een groot aantal gebouwen in Brussel. De grootte van de gebouwen die we beheren varieert tussen 10 en 1000 kavels. Veel gebouwen worden al meer dan 10 jaar beheerd door REGIMO, de oudste is er één van bijna 200 kavels, die we nu ongeveer 45 jaar lang beheren. De trouwheid van onze klanten blijft voor ons nog altijd de beste publiciteit.
Ons computersysteem :
We hebben een volledig geïntegreerd management- en boekhoudsysteem geïmplementeerd. Het boekhoudsysteem is perfect transparant en toegankelijk voor alle mede-eigenaars via een persoonlijke webtoegang. Ons platform integreert verschillende automatiseringssoftware en een CRM. Dit laatste kent een badge-nummer toe aan elk verzoek. Alle aanvragen zijn gecentraliseerd, waardoor we al onze procedures zowel horizontaal als verticaal kunnen integreren. Dankzij CRM kunnen we garanderen dat elk verzoek snel en in overeenstemming met onze kwaliteitsnormen wordt behandeld.
Ons netwerk van leveranciers :
Onze portfolio stelt ons in staat een beroep te doen op loyale en kwalitatieve leveranciers. We maken niet deel uit van een groep en hebben geen partnerschap waardoor we de beste aanbieding voor uw gebouw vrijuit kunnen kiezen.
Onze beschikbaarheid :
Wij zijn 24u/24u en 7d/7d bereikbaar voor noodgevallen.
Het gebruik van talen :
We hebben Nederlandstaligen en Franstaligen in ons team. Wij communiceren zowel in het Frans, Nederlands en Engels.
Onze medewerkers :
De manager werkt nauw samen met de raad van mede-eigendom om een vertrouwensrelatie tot stand te brengen, hetgeen essentieel is voor de uitvoering van onze missie.